Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

onsdag 14 mars 2012

Ett grymt ÅH pass!

Idag stack jag ut på ett ÅH pass med min nya Italienska polare Ciro, han är ägare av en grym Italiensk restaurang i San Agustin. Vi var där och åt en dag och då när han såg att vi var cyklister så börja han fråga massa! Förra veckan så träffa jag på han på gata och då undra han om inte vi kunde cykla någon dag? ja vist sa jag vi tar det när jag har ett ÅH pass, Ciro blev grymt glad.

Så vi möttes upp kl 09:30 utanför hans restaurang! Han sa! -du är det okej om vi åker och tar en espresso först? Självklart sa jag. Då åkte vi till ett riktigt bra italienskt fik, grymmaste espresson på denna ön, efter det körde vi en och en halv timme, jag hjälpte även han med lite inställningar på cykeln.

När vi cyklat klart så skulle vi tydligen till nästa italienare! Ett till grymt fik där det bjöds på kaffe och en fin kaka.

Sen sa han att säg bara till när du vill ha mat, så fixar jag det på min restaurang till dig! jag älskar verkligen den mentaliteten som finns hos vissa människor! Hjälper du mig hjälper jag dig.

Igår så gjorde jag faktiskt en egen stenugn! Blev grymma Pizzor.

Inga kommentarer: