Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

lördag 25 december 2010

Skidor med Proffsen!

Ja efter all jul mat, godis, glögg och öl så är de rätt skönt att ta en skid tur! De var helt fantastiskt fint ute och spåren var riktigt fina.

Mina skidor var inte vallade så jag ringde Bleckan och frågade vad jag skulle valla med, och han i sin tur frågade Syster Sofia. Så jag fick super bra skidor.

Trodde jag skulle bli totalt av ställd av syskorna Bleckur men så var inte fallet, gick faktiskt riktigt bra. Sen skulle det så klart köras intervaller, första så hängde jag på riktigt bra! Uppför så var det inga problem, men när de skulle stakas så var det kört. Stakning är inte min grej direkt. Körde bara en intervall och sen åkte jag hem.

För mig blev det 11,33km! var ute ca en timme med några stopp.

Nu blir det julmat igen.







Inga kommentarer: