Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

tisdag 7 december 2010

TC pass igen!

Idag känns allt lite bättre faktiskt! Träffade Gabriella när jag gick till jobbet, var fint att få träffa henne en snabbis. Nu vet jag iallafall vad riktig kärlek är, har aldrig känt så här får någon förut. Hoppas de någon gång blir vi två på riktigt. Finns ingen vakrar och roligare tjej.

Körde TC idag igen, som ni förstårt så lägger jag allt krut på intervaller som ska öka mitt syreupptag, kommer köra mera långa intervaller nere på GC.

Idag var jag lite klen så jag körde dom två första på 5,42 w/kg och dom två sista på 5,35 w/kg.

I morgon blir det styrke intrevaller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra kämpat, f.ö haglar det av cykelkåta brudar där nere - läckra norskor och annat, mmmm. Håll dig cool och inte tillgänglig, bjud op en sunkig kaffekopp vid något tillfälle sen är det klappat o klart.

/AT