Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 16 december 2010

Vill bara åka nu!

Ja nu är de bara två veckor och två dagar till jag åker till värmen och stannar där, nu känns det faktiskt riktigt roligt att åka igen.

Igår så bokade även Isak och Bleckan resa ner, kommer bli grymt att träna med dom i två veckor.

Idag är jag ledig, så så här ser min dag ut! Jo först åkte jag in till Cyklo där jag mötte upp Björn som hjälpte mig att köra hem mina cyklar och kartonger eftersom jag åker taxi från Sumpan till Arlanda. Efter de så bjöd jag Björn på lunch, de blev Indiskt idag.

Nu sitter jag på Sumpan och fikar, och har även fixat en julklapp och ska försöka fixa några till idag.

Ikväll blir det middag med Scott! Ska bli trevligt.

Imorgon blir det fyror igen.















2 kommentarer:

Anonym sa...

tack för lunchen, syns ikväll, björn

STIZZE sa...

Jag är grymt avis, du kommer ha det riktigt nice där nere!