Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 29 januari 2012

Distans och en Kubanare!

Igår så var det distans som skulle avvärkars, på schemat stod det 4-6 timmar, jag hade tänkte köra 6 men det blev 5! Riktigt trevlig, det var jag och Seglarn från CRT Lance, Oscar och Thomas från CK08, sen hade vi ett riktigt fint gäst spel från Alle Bike! Inte mindre en Alexander skälv.
Lance och Oscar hakade på fram till Soria! Vi andra fortsatte i ett bra tempo hem, jag la mig så där så man ligger å retar tröskeln lite i Zon 3 ca!

Efter Mogan så åkte Thomas hem och jag å Alle dunka på.
Alle är ju en riktigt duktig cyklist som vann fina tävlingar förra året, men tyvärr så åkte han på beltros i mitten av säsongen. Och sen efter det så fick han en blodpropp i axeln om jag förstod allt rätt.

Alles träning sen september har varit tre timmar bara. Så jag var sjukt imponerad av att han följde med måste jag säga. På slutet la jag in två st 5st spurtar, kändes bra. Hela passet gick okej tycker fast mina ben var riktigt slitna.

På kväll fick jag uppleva en riktig dejav'u Fredrico på jobbet tog med oss till en Kubansk krog där dom bara servera kubansk mat, å det var så grymt. Dom hade till och med Bucanero den kubanska ölen, den har jag inte druckit sen jag var där.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Bucanero är det som gäller

Anonym sa...

Ja, Bucanero!!!!!! Nu är du nästan på Kuba.
/Gualberto

Anonym sa...

Väldigt stiliga 08-or! Snyggaste klubbkläder i norra Europa? Ja - otvivelaktigt!

JohanC