Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

söndag 1 januari 2012

Så där då var tränings period 1 klar!

Denna period har verkligen gått super bra och jag känner att jag tagit steg framåt hela tiden. Tänkte ge er lite info om hur jag har tränat och vad jag har för watt världen just nu.

Period ett har varit uppdelat på två stycken treveckors block. På dom sex veckorna har jag kört 13 tröskelpass, 6 distanspass 6 återhämtningspass och 8 almänstyrkepass (tiden ej inräknad där)

På tröskelpassen har jag i första peridon legat mellan 260-280 watt. Period två så har jag ökat watten och legat mellan 270-299 watt. Period ett så låg jag på 198, 201 och 201 watt på distanspassen (körde dom tis, ons och tors) Period två så låg jag på 201, 209 och 216 watt. Distanspassen har varit mellan ca fem och sex timmar.

Totalt under December så fick jag ihop 69 timmar och 25 minuter.

Så nu vet lite hur det har gått med träningen här nere.

Inga kommentarer: