Image-map Om mig Startsidan Länkar Sponsorer Bilder

torsdag 5 januari 2012

Orutin och sprägning!

Jaha jag som trodde jag fått till rutinen nu när jag har mitt fina Qaurq Watt system, men icke sa Nicke.

I går skulle jag och Fredrik köra fyra stycken härliga fyra minutare, vi åkte bort mot Mogan och skulle köra i den fina klättringen. När jag gick ut på min första intervall så kände jag mig så fruktansvärt stark och tittade då ner på Watt mätare och jag låg då alldeles för högt, och det fick så klart smaka på det lite senare. Första intervallen var helt klart godkänd på watt siffrorna. Klämde ur mig 5,46 W/KG och det är ju där och om inte lite högre jag lär ligga just nu (högre vill man ju alltid så klart) men dom andra siffrorna ska vi inte nämna i denna blogg.

Detta problem hade både jag och Seglarn på första TT intervallen vi körde här nere, så jag är hundra på att vi kommer fixa dom här fyrorna bra nästa gång.

Hela passet blev på fyra timmar, det kostar på att vara här nere.

Idag är det vila och imorgon blir det lagtempo med grabbarna.

Hej hej

Inga kommentarer: